woensdag 9 februari 2011

Boeknwurm!



Atelier Luus één van mijn favoriete ateliers. De gene die me het meest aantrek is dan ook de boekenwurm. Lezen vind het geweldig om te doen. En ik ben gek op fantasy figuren. En dit is er dan ook een van. Nu stond hij dan ook op de lijst van popen die ik graag wou maken. Na het bij elkaar sparen van de matrialen die ik nodig had ben ik er ook aan begonnen. En ik had er zo veel plezier in dat hij dan ook binnen 4 dagen af was. Ik wil nog graag zijn vriendje de vuurvlieg erbij maken.

Centreren

3 opmerkingen:

  1. Wauw, kwam zojuist op je blog even een kijkje nemen. Wat een leuke dingen maak je.

    Hartelijke groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Kris, wat leuk dat je er weer bij bent! Je hebt alweer leuke dingen gemaakt, zeg!
    ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Kris,

    wat een ontzettend lieve Willi heb je gemaakt! Erg leuk en goed om te zien! ga zo door!

    Lieve groet

    Lucia Haakman
    Atelier Luus

    BeantwoordenVerwijderen