zondag 7 augustus 2011

Even een update

Ik wilde graag even een update geven op mijn blog. Het is al zoon tijd geleden. Vanwege een hernia ben ik even een tijd uit de roulatie. Ik heb nu al 4 maanden een hernia. Hierdoor heb ik bijna niet kunnen knutselen. Vanwege de pijn en medicijnen. We hopen dat ik binnen 2 weken geopereerd wordt. Daarna zal ik een opdat geven van de dingen die ik heb gemaakt en gekocht. De laatste 1,5 maand lig ik plat op bed vanwege dat ik niet goed kan lopen of zitten. Dus ben ik eindelijk begonnen aan het haken van sokken. En heb ik de geweldige patronen van christel krukkert ontdekt. Haaken ik ook het enige wat ik aan hobby kan doen. Ik heb wel 2 heele nieuwe volgers gehad :-). Daar ben ik wel erg blij mee.

Vind het wel leuk om alvast te laten zien dat ik het boek dierenvriendjes haken van christel krukkert heb gekocht.





1 opmerking: