vrijdag 8 april 2011

Bloemen haken!



Naast mijn nieuwe verslaving stempels maken. Zoals je in het bericht hier onder kan lezen. Ben ik ook begonnen met haken. Nu had ik al een poging gewacht met breien van sokken. Na dat ik 6 keer opnieuw was begonnen had ik het wel gezien en kwam ik tot de conclusie dat die sokken er dus nooit kwamen :-) Ik was dus even bang dat wol en ik niet bij elkaar paste. Maar zie hier gehaakte bloemen. Ik heb er een broche van gemaakt.



Vervolgens vond ik het zo leuk dat ik dus verder ben gegaan met haken. Deze konijn is af. Is ze geen schatje. Het patroon van de konijn kan je hier vinden.


Nu heb ik dus al een patroon voor een schilpad klaar liggen. Nog even aan het eind van de dag er wol voor hallen. We moeten tocht naar de stad voor de nieuwe harry potter 7 film. Ja vandaag komt hij uit. We hadden hem al van tevoren besteld. Ik kan niet wachten :-) .

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Haken is zooo leuk en verslavend. Pas maar op, hihi... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://poekie-knuffel.blogspot.com/

    Hallo voor de afdeling kinderkanker van het UZ Gent zoeken we bereidwillige creatievelingen die een knuffel willen breien, haken, ...
    Dank voor de medewerking!
    mafaldake@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen